preloader

Löner

Dublon tar helhetsansvar över ditt företags lönehantering. I våra paket
ingår registrering av löner, utskick av lönespecifikationer och rapportering
till Skatteverket. Utöver detta kan vi även hjälpa dig med utbetalning av
löner

Vi sköter allt kring din löneadministration på ett korrekt sätt.

Det finns många lagar och regelverk att förhålla sig till vad gäller skatter,
semesterersättning, kontrolluppgifter, avdrag, förmåner med mera.
Dublon hjälper ditt företag med rätt underlag. Vi kan ta ansvar för delar eller hela
lönehanteringen hos ert företag, oavsett storlek på ert företag.

Vi kan hjälpa er med.

Faqs

De vanligaste frågorna
om löner

Hur hanterar ni förmåner?

Vi hanterar era förmåner i bolaget enligt Skatteverkets regler. Vid uppstart
registrerar vi alla förmåner som finns i bolaget sen hanteras dom löpande i
systemet och i arbetsgivardeklarationen.

Deklarerar ni till Skatteverket?

Vi kan bli deklarationsombud för ert bolag till Skatteverket och då sköter vi
deklarationen av arbetsgivaravgifter till Skatteverket löpande.

Måste min arbetsgivare betala tjänstepension för mig?

Tjänstepension är inte obligatoriskt. En arbetsgivare utan kollektivavtal behöver
inte betala tjänstepension eller några försäkringar för sina anställda.